DIAMENT STOLARKI 2014 DLA OKNOPLAST

DIAMENT STOLARKI 2014 DLA OKNOPLAST


Okno Winergetic Premium Passive firmy OKNOPLAST zdobyło tytuł Diament Stolarki 2014 za najciekawszy design i najbardziej nowatorski projekt w kategorii okna PCW. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu wzorniczego Diamenty Stolarki podczasMiędzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build 2014, które odbyły się w dniach 18-20 września br. w Warszawie.

Organizatorami konkursu Diamenty Stolarki 2014 była redakcja miesięcznika Forum Branżowe tworzonego przez fachowców z branży stolarki otworowej oraz gospodarz Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build. W sześciu różnych kategoriach wyróżniono producentów stolarki tworzących ciekawe i nowatorskie produkty. Pierwszy etap konkursu polegał na głosowaniu internautów, w efekcie którego wyłoniono po dwóch finalistów z każdej kategorii. Podczas targów Warsaw Build komisja konkursowa złożona z przedstawicieli organizatorów targów i redakcji magazynu Forum Branżowe oraz grupy Sztuka Architektury wybrali zwycięzców w każdej z kategorii, których uhonorowano Diamentem Stolarki 2014.

Jesteśmy bardzo dumni ze zdobycia tytuł Diament Stolarki 2014. Szczególnie ważne jest dla nas to, że w pierwszym etapie konkursu głosowali internauci czyli odbiorcy naszych rozwiązań. Jak widać nagrodzony produkt, w którym wykorzystano aerożel jako materiał izolacyjny zyskał duże uznanie w oczach klientów. Dotychczas materiał ten wykorzystywany był w lotnictwie i przy budowie statków oraz skafandrów kosmicznych. Aerożel jest materiałem o najmniejszym dla ciał stałych współczynniku przewodzenia ciepła. Okna Winergetic Premium Passive mogą być z powodzeniem stosowane w domach pasywnych, nawet jako duże, otwierane przeszklenia – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST.

OKNOPLAST_claim_inter_logo

Nagrodzone okno to model pasywny wyposażony w barierę termiczną SpaceBlock, którą można stosować w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Winergetic Premium Passive stanowi połączenie wysokich parametrów termoizolacyjnych oraz wyjątkowego wzornictwa i funkcjonalności. Wyróżniony model posiada elegancką, zaokrągloną do zewnętrznej strony linie profilu oraz okucia z linii dESIGN+, które zostały opracowane wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, tworzącym m.in. dla Audi, KTM czy Hondy.

Więcej informacji o produktach Oknoplast znajduje się na stronie www.oknoplast.com.pl. Zachęcamy również do obserwowania profilu Oknoplast naFacebooku i Twitterze.

Dodatkowe informacje o firmie:

OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier.

Firma jest sponsorem dwóch znanych na całym świecie drużyn piłkarskich: Interu Mediolan (od 2012 roku) i Olympique Lyon (od 2013 roku). OKNOPLAST wspiera także szereg inicjatyw lokalnych, m.in. Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci.

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z atrakcyjnymi promocjami na projekty oraz poradami dotyczącymi budowy i wystroju domu!

Podaj imię

Podaj adres e-mail

Dziękujemy

SPRAWDŹ SKRZYNKĘ I POTWIERDŹ SWÓJ ZAPIS DO NEWSLETTERA

Ważne informacje

Polecane kategorie

Polecane

Newsletter

Zapisz się do newslettera
i otrzymaj

100

rabatu

na projekt Twojego domu!

Newsletter

Zostań z nami!
Otrzymałeś

5%

rabatu

na projekt Twojego domu!

Sprawdź dostępność projektu

W celu sprawdzenia dostępności tego projektu prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta (tel. 71 352 04 40, biuro@dobredomy.pl).

71 352 04 40

bezpłatne konsultacje