PAKIET SZYBOWY 4 XGLASS – 4 DODATKOWE KORZYŚCI W STANDARDZIE

PAKIET SZYBOWY 4 XGLASS – 4 DODATKOWE KORZYŚCI W STANDARDZIE


Precyzyjnie wykonany profil, odpowiednio dobrany kolor, dopasowane akcesoria okienne – to elementy, które sprawiają, że okna wyróżniają się wyglądem i estetyką. Jednak przy wyborze stolarki okiennej warto również zwrócić uwagę na zastosowane pakiety szybowe, które przy odpowiednim dobraniu parametrów, mogą zapewnić wyższą przepuszczalność światła, lepszą dźwiękoszczelności okien, mniejsze straty ciepła a nawet możliwość tworzenia większych przeszkleń. Do końca października w ofercie OKNOPLAST, okno Winergetic Premium będzie standardowo wyposażone w 4 Xglass – pakiet szybowy o najlepszych parametrach dostępnych na rynku.

Winergetic Premium, autorski model firmy Oknoplast, pozwala na pozyskiwanie ciepła służącego do ogrzewania pomieszczeń. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu tafli z najnowocześniejszymi powłokami niskoemisyjnymi, zapewniającymi bardzo wysoki indeks przepuszczalności energii słonecznej o wysokich parametrach izolacyjnych. Dodatkowo wysoki współczynnik przepuszczalności światła Lt=74% zagwarantuje, że we wnętrzu będzie jaśniej, co jest dużą zaletą przy dwukomorowych pakietach szybowych. Wyższa przejrzystość szyb skutkuje lepiej oświetlonym pomieszczeniem w dzień, a pod wieczór opóźnia konieczność użycia sztucznego światła. Kolejną zaletą tego pakietu szybowego jest niski współczynnik przenikania ciepła Ug=0,5 W/m2K, gwarantujący wysoką termoizolacyjność okien. Z kolei spokojny i cichy sen zapewnią wyjątkowe, jak na podstawowe wyposażenie, właściwości dźwiękoszczelne tego systemu.

Okno ze standardowym pakietem szybowym ma współczynnik Rw na poziomie 33dB. Przy zastosowaniu nowego zespolenia 4 Xglass, zaprojektowanego przez OKNOPLAST, izolacyjność akustyczna okna wzrasta do 36dB. Różnicę 3dB dla ucha ludzkiego można zobrazować tak, jakbyśmy
w jednym pomieszczeniu słuchali muzyki z dwóch głośników o tym samym natężeniu dźwięku i nagle jeden wyłączyli
– mówi Grzegorz Bułat, kierownik technologii z OKNOPLAST.

Niższy współczynnik przenikalności cieplnej, większa przejrzystość oraz lepszy bilans energetyczny i ochrona przed hałasem – to wyjątkowe połączenie zalet pakietu szybowego na polskim rynku. Dotychczas chęć poprawienia jednego z parametrów pogarszała pozostałe, np. poprawienie dźwiękoszczelności pogarszało przejrzystość czy bilans energetyczny okna. Korzyści z pakietu szybowego w oknach Winergetic Premium składającego się z dwóch szyb o grubości 3 mm i jednej tafli o grubości 4 mm, mogą także zainteresować zwolenników dużych przeszkleń w domach, gdzie kwestie bilansu energetycznego oraz izolacyjność akustyczna są szczególnie ważne. Poza właściwościami użytkowymi okno Winergetic Premium z pakietem
4 Xglass posiada również estetyczne wykończenie na wysokim poziomie. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu oraz okucia z linii dESIGN+,
o minimalistycznej formie i dłuższej o 20% rękojeści stanowić będzie atrakcyjnie wykończenie każdej inwestycji.

Winergetic_Premium

Oferta dostępna jest od 1 września w wyposażeniu podstawowym
w topowym modelu firmy OKNOPLAST – Winergetic Premium. Promocja „Najwyższa jakość okien to dla nas standard” trwać będzie do końca października.

Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl. Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1

Kontakt dla mediów:

OKNOPLAST Sp. z o.o.

Adriana Krawiec
tel. 728 981 782
e-mail: a.krawiec@oknoplast.com.pl

Agencja Partner of Promotion

Magdalena Obłoza
tel. 22 858 74 58 wew. 97
e-mail: m.obloza@partnersi.com.pl

Dodatkowe informacje o firmie:

OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma zdobyła wyróżnienie w konkursie Polska Firma – Międzynarodowy Czempion
i została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter” produktów do tego kraju.

Firma jest sponsorem dwóch znanych na całym świecie drużyn piłkarskich: Interu Mediolan i Olympique Lyon. Kluby te należą do najwyższej mistrzowskiej klasy i podobnie jak OKNOPLAST są europejskimi liderami. Od stycznia 2012 OKNOPLAST nosi tytuł Top Sponsora włoskiego klubu Inter Mediolan, od roku 2013 natomiast także Major Sponsor Olympique Lyon. OKNOPLAST wspiera także szereg inicjatyw lokalnych, m.in. Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Dyrektor Marketingu Roku, Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST,
w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+. Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją
i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien
z segmentu ekonomicznego plus – o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami
o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W roku 2014 OKNOPLAST obchodzi 20-lecie działalności. Przez ten czas, wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg
z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM.
W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel – materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz
z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 20 lat działalności przekroczyła 1,25 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1250 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia
to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno”, potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji
nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Created in Poland Superbrands 2013/2014 „Budowlana Marka Roku 2014 i 2013”, „TopBuilder 2014, 2013 i 2012”, „Lider Rynku”
i „EuroLeader” 2014, czy Premium Brand 2011. W 2013 roku okno energooszczędne pasywnych Winergetic Premium zakwalifikowało się do finału konkursu Dobry Wzór, organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń. W 2014 roku spółka zaangażowała się w kampanię „Rak to się leczy”, której celem jest przekonanie Polaków do badań profilaktycznych
i uświadomienie społeczeństwu, że nowotwory można skutecznie leczyć.

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z atrakcyjnymi promocjami na projekty oraz poradami dotyczącymi budowy i wystroju domu!

Podaj imię

Podaj adres e-mail

Dziękujemy

SPRAWDŹ SKRZYNKĘ I POTWIERDŹ SWÓJ ZAPIS DO NEWSLETTERA

Ważne informacje

Polecane kategorie

Polecane

Newsletter

Zapisz się do newslettera
i otrzymaj

100

rabatu

na projekt Twojego domu!

Newsletter

Zostań z nami!
Otrzymałeś

5%

rabatu

na projekt Twojego domu!

Sprawdź dostępność projektu

W celu sprawdzenia dostępności tego projektu prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta (tel. 71 352 04 40, biuro@dobredomy.pl).

71 352 04 40

bezpłatne konsultacje