Jump to content
Forum dobredomy.pl
redakcja

Projekt Antares

Recommended Posts

Guest Konrad

Witam,

czy ktos moze buduje ten dom, lub juz ukonczyl budowe? Chetnie zobaczylbym efekty, podpytal koszty :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mirek

U nas jesteśmy na etapie dachu od dwóch dni. Dom jest piękny ale b a r d z o kosztowny. Samego dachu 418 m2. Drzewa na dach 30 m3, 5 ton stali. W zamieszczonym w internecie projekcie nie widać, że nad częścią salonu nie ma sufitu. Będzie dodatkowy fajny efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas jesteśmy na etapie dachu od dwóch dni. Dom jest piękny ale b a r d z o kosztowny. Samego dachu 418 m2. Drzewa na dach 30 m3, 5 ton stali. W zamieszczonym w internecie projekcie nie widać, że nad częścią salonu nie ma sufitu. Będzie dodatkowy fajny efekt.

 

Witam,

No to zachęcam do umieszczenia zdjęć na naszym forum. Wiem, że są osoby, które interesują się tym domkiem i bardzo chcą go zobaczyć. Dodatkowo zachęcam do wzięcia udziału w nowej edycji naszego konkursu fotograficznego. Już niedługo szczegóły na stronie.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kinga

U nas jesteśmy na etapie dachu od dwóch dni. Dom jest piękny ale b a r d z o kosztowny. Samego dachu 418 m2. Drzewa na dach 30 m3, 5 ton stali. W zamieszczonym w internecie projekcie nie widać, że nad częścią salonu nie ma sufitu. Będzie dodatkowy fajny efekt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kinga

Witam!!!

Super ze ktoś buduje ten przepiekny dom. Codziennie zagladam na strone z tym projektem,jest w nim wszystko o co mi w praktycznym i wizualnie cudnym domku chodzi. A ze jeszcze jest pustka nad salonem w projekcie to tym bardziej upewnia mnie ze to ten dom. Jesli nie bedzie kłopotu to prosze o wstawienie zdjec wnetrza domu jak i kilka z zewnątrz oraz kosztów stanu surowego.

P.S. A gdzie buduje się antares???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gość

WitamProszę o zdjęcia z realizacji, własnie zamówiłam ten projekt.Czy ktoś buduje go na dolnym śląsku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bob budowniczy

Witam zainteresowanych budową domu Antares, mnie również przypadł on bardzo do gustu, jest po prostu niepowtarzalny i ma to coś co sprawia że nie przejdzie się obok niego obojętnie...Mimo dużych rozmiarów (powierzchni zabudowy) nie uważam by był to projekt bardzo kosztowny, choć na pewno wszystko zależy od standardu wykończenia.Podoba mi się fakt że zaprojektowano w nim sufit/strop na belkach drewnianych kotwionych do wieńca. Oznacza to że nie ma potrzeby wykonywania stropu w ogóle a jedynie sufit podwieszony GK a na jego ruszcie wełna zapewni izolację.Przez powyższe ograniczamy ilość robót mokrych i skracamy czas całej inwestycji, a czas to nasza korzyść.Powierzchnia dachu mała nie jest ale nie ma tu żadnych balkoników,schodów,barierek, okien narożnych które wymagają mocnego stropu,okien połaciowych, a co za tym idzie więcej obróbek blacharskich, różnicy poziomów podłogi itp, więc bardzo realne jest wybudowanie tego domu w cenie 2000pln/m2(stan pod klucz), a to jest normalna cena którą się ponosi przy każdej tego typu inwestycji.Z kolei przy domach małych do 120 m2 koszt ten może wynieść 2500pln/m2.Banki przyjmują minimalnie koszt 1m2 na poziomie 2200 pln/m2.Pozdrawiam, w 2012 będę realizował budowę tego domu... proszę o zamieszczanie zdjęć z Waszych budów, te realne dają lepsze wyobrażenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mirek

Lada dzień załączę fotki. Wnętrze domu jest rozwiązane super. Praktycznie nie ma potrzeby wprowadzać żadnych zmian. My zlikwidowaliśmy jedynie ścianki między kuchnią, a jadalnią i kawałek ścianki między salonem a korytarzem. Wszystkie okna i reszta pomieszczeń jak w projekcie. Domek jeszcze nie przykryty całkiem (chociaż zima w tym roku dla mnie łaskawa :)), ale już widać, że pomieszczenia będą jasne i ustawne. Budujemy w świętokrzyskim. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jola

Witam, ja zaczynam budowę domu w kwietniu. Projekt już jest kupiony. Mam czasami mieszane uczucia czy to właściwy wybór. Fajnie ,że Pan Mirek mnie pocieszył ,że dom jest piękny w rzeczywistości.Proszę o zdjęcia. Z góry dziękuję.Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anna

Mirku, a można byłoby podjechać zobaczyć Twojego Antaresa?? Interesuje mnie ten projekt jednak chciałabym go jeszcze zobaczyć.

Anna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krzysiek

Witam

Mam prośbę do Pana Mirka.

Budujesz ten domek w Świętokrzyskim. Czy mógłbyś nam podać adres budowy? Chcielibyśmy podjechać i zobaczyć w wersji 1:1 to cudeńko zanim zaczniemy budowę.

Pozdrawiam

Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kasia

witam!!! bardzo proszę o informację czy można zagospodarować poddasze jaka jest wysokość między stropem a dachem? na żadnym projekcje nie ma wysokości poddasza.pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gość

witam!!! bardzo proszę o informację czy można zagospodarować poddasze jaka jest wysokość między stropem a dachem? na żadnym projekcje nie ma wysokości poddasza.pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kasia

Witam!

 

Czy można ten projekt wybudować w technologii szkieltu drewnianego?

Fajnie jakby pokazano wizualizację pustki nad salonem - antresoli, o której mowa jest w opisie projektu.

Czekam również na zdjęcia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Czy można ten projekt wybudować w technologii szkieltu drewnianego?

Fajnie jakby pokazano wizualizację pustki nad salonem - antresoli, o której mowa jest w opisie projektu.

Czekam również na zdjęcia :)

 

Witam,

Na dzień dzisiejszy nie planujemy wersji projektu Antares w technologii szkieletowej. Proponuję Pani skontaktowanie się z firmą specjalizującą się w budowie domów w tej technologii np. z współpracującą z naszą pracownią ESP Procomfort www.espprocomfort.pl/

W razie jakichkolwiek uwag proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kinga

Jestem zainteresowana kupnem tego projektu ale po obejrzeniu nowych zdjec z wizualizacji wnetrz to czyje sie bardzo rozczarowana.1. ktos pisal ze w salonie jest pustka nad salonem na zdjeciacg tego nie ma2. w sypialni nie widac drzwi do lazienki ani garderoby3. w kuchni nie ma pokazaniej scianki laczacej z jadalnia 4. salon nie jest pokazany w calosci przez co wydaje sie bardzo maly.Mysle ze powiniscie wziasc przyklad z pracowni architektonicznej "domy z wizja". dowodem ze to zacheca jest skonczona juz budowa domow moich trzech znajomych.P.s. Panie Mirku prosze o wstawienie zdjec z etapow budowy.pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem zainteresowana kupnem tego projektu ale po obejrzeniu nowych zdjec z wizualizacji wnetrz to czyje sie bardzo rozczarowana.

1. ktos pisal ze w salonie jest pustka nad salonem na zdjeciacg tego nie ma

2. w sypialni nie widac drzwi do lazienki ani garderoby

3. w kuchni nie ma pokazaniej scianki laczacej z jadalnia

4. salon nie jest pokazany w calosci przez co wydaje sie bardzo maly.

Mysle ze powiniscie wziasc przyklad z pracowni architektonicznej "domy z wizja". dowodem ze to zacheca jest skonczona juz budowa domow moich trzech znajomych.

P.s. Panie Mirku prosze o wstawienie zdjec z etapow budowy.

pozdrawiam

 

Witam,

Umieszczone na stronie wizualizacje wnętrz są koncepcją i są to rysunki poglądowe. Autorem wizualizacji jest współpracująca z nami pracownia projektowania wnętrz.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anna

Witam,

Zakupiłam ten projekt i jedyne co w nim brakuje to miejsca na spiżarnię.Zastanawiam się gdzie wydzielić miejsce na nią. Myślę, żeby część gabinetu przeznaczyć na to. Jest obok kuchni, więc byłoby najlepiej. Może osoby, które już budują ten dom podpowiedziałyby gdzie najlepsze będzie miejsce na spiżarnię i jakie inne zmiany wprowadzili.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Agnieszka

U nas jesteśmy na etapie dachu od dwóch dni. Dom jest piękny ale b a r d z o kosztowny. Samego dachu 418 m2. Drzewa na dach 30 m3, 5 ton stali. W zamieszczonym w internecie projekcie nie widać, że nad częścią salonu nie ma sufitu. Będzie dodatkowy fajny efekt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arlenka

Witam, Wg mnie dom jest super. Ciekawa jestem jak mają się ceny kosztorysowe do rzeczywistości. Mirku, Wiesz już jaki będzie koszt dachu?Pozdrawiam serdecznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arlenka

Witam wszystkie osoby, które podobnie jak ja zafascynowały się projektem. Kilka informacji, które udało mi się na jego temat zdobyć:

- koszt stanu surowego zamkniętego podawany na stronie to ok. 314 tys. zł netto, w tym największy koszt stanowi konstrukcja i pokrycie dachu, bo ok. 98 tys zł, co stanowi ok 31 % kosztów tej grupy robót - dość dużo

komentarz: ciekawe jak ceny kosztorysowe mają się do rzeczywistości - może ktoś kto już buduje mógłby się do tego odnieść;

- druga grupa kosztowa zaraz po dachu to stan "zero", czyli roboty ziemne i fundamentowe oraz konstrukcje posadzki parteru: ok. 85 tys złkomentarz: wydaje mi się, że można spokojnie wykonać to taniej

- kolejna grupa to oczywiście konstrukcja parteru - roboty murowe: ok. 58 tys zł

 

Jeżeli chodzi o wątek poruszany wcześniej dotyczący oszczędności na kosztach wykonania stropu nad parterem - w sytuacji niezagospodarowywania poddasza - to koszty wykonania wg kosztorysu to ok. 36 tys. zł (przy czym warto zaznaczyć, że wartość ta zawiera elementy żelbetowe parteru) więc nie wiem czy zmiana wylewki na płyty g-k dadzą jakieś bardzo istotne oszczędności kosztowe w stosunku do całości. No ale napewno wynalezienie kilku tego typu oszczędności napewno sumarycznie się opłaci.

 

Pozdrawiam,

 

Arlenka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arlenka

Dobre domy dają propozycję 2 aranżacji poddasza:

1. opcja daje ok. 65 m2, w tym: 2 pokoje (podad 13 m2), łazienka (ok. 8 m2), 2 garderoby ( 7,9 i 4,2 m2) oraz duży schowek (ok. 10 m2)

2. opcja to również ok. 65 m2, w tym: 2 pokoje (18,5 i podad 13 m2), łazienka (ok. 5,8 m2), 2 garderoby ( 2,5 i 4,2 m2) oraz duży schowek (ok. 10 m2)

Jeżeli mi się uda to zamieszczę zdjęcia.

 

Pozdrawiam,

Arlenka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Leszek i Renia

Witamy wszystkich serdecznie , jestesmy tez zainteresowani budowa tego domu .Pochodzimy z Dolnego Slaska i bedziemy wszystkim wdzieczni za kontakt z nami .Interesuja nas wszystkie wskazówki ,przemyslenia dotyczace budowy tego domu .Nasz adres kontaktowy ( Lech-der-1@gmx.de ) . Pozdrawiamy

[/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...