Jump to content
Forum dobredomy.pl
Sign in to follow this  
Guest K&G

HAWANA KRK

Recommended Posts

Guest K&G

Witam,

W załączeniu efekty dwóch miesięcy pracy nad realizacją projektu Hawana w Krakowie :)

DSC_8205.JPG

Nawet nie wiecie jak się cieszymy ze was widzimy :) Z żona szukamy hawan właśnie w tych okolicach ;) jesteśmy prawie pewni tego projektu ale z chęcią chcielibyśmy ja zobaczyć na żywo o ile jest taka możliwość ? Macie jakieś zmiany w projekcie ? Pozdrawiamy mój mail mar.hajduga@gmail.com

Witam

Zakupiliśmy projekt Hawana II i mam nadzieje że dostaniemy pozwolenie w ciągu 2 tygodni. Będziemy budować w okolicach Skały.

Bardzo by nam pomogło zobaczyć na żywo ten projekt. Jeżeli jest taka możliwość to poprosiłbym o kontakt marekz62@o2.pl.

Marek

Witam super że tu jestescie .
Bedziemy budowac hawana III w lubuskim jeśli możecie prosze o jakiekolwiek wskazówki do budowy ponieważ jestem zielona w tym temacie!
co kolwiek fotki, pomysły, rady
Z góry dzięki
joasiamarczewska7@gmail.com
🏘️

Witam,
Czy jest szansa zobaczyć domek na żywo? Planujemy budowę w przyszłym roku i szukamy kogoś z okolic Krakowa kto już cokolwiek zaczął. Bardzo proszę o wiadomość na maila: kasiadworak1@gmail.com

Dzień dobry, czy jest możliwość obejrzenia domu na żywo, w poniedziałek 29.04 będę z żoną przejazdem w Krakowie. Bardzo proszę o kontakt na maila wudzyn@gmail.com dziękuję i pozdrawiam. Maciej

Witam Państwa, czy byłaby możliwość oglądnięcia domu? Jesteśmy na etapie kupna tego projektu ale chcielibyśmy rozwiać wszelkie wątpliwości. To mój adres e mail: justyna-moskala@o2.pl Proszę o kontakt :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, Justyna

Dzień dobry,

czy można prosić o dalsze zdjęcia z realizacji domu Hawana? Jestem zainteresowana kupnem tego projektu i chciałabym zobaczyć jak domek się prezentuje w rzeczywistości.

Będę wdzięczna za podzielenie się efektem Państwa pracy :)

Pozdrawiam

Dzień dobry,